روزهای زیبا فرا رسیده اند و ما می خواهیم از خورشید نهایت استفاده را ببریم. باید گفت که فعالیت های خارج از منزل در حال افزایش است.

شنا، باغبانی، ورزش، پیاده روی، پیک نیک… کلاه تابستانی دخترانه حلقه دار آفتابگیر یک عنصر ضروری در لباس شما خواهد بود! از شما در برابر نور خورشید و اثرات مضر آن محافظت می کند.

برای لذت بردن از هوای تازه و آفتاب تابستان امسال پوست طلایی، روحیه تقویت شده، سرشار از ویتامین D، باید کلاه آفتابی خود را به همراه داشته باشید! نوزادان، کودکان و نوجوانان نسبت به بزرگسالان آسیب پذیرتر هستند.

بنابراین ما با انجام اقدامات احتیاطی خاص اطمینان حاصل خواهیم کرد که به خوبی از آنها محافظت می شود. عزیزم محافظت شد، مامان مطمئن شد! همین امر در مورد افراد مسن یا بیمار نیز صدق می کند.

کلاه در برابر خورشید نیز بخشی از مجموعه یک مسافر عالی است.احتمالاً از خود پرسیده اید که خورشید چگونه کار می کند. خورشید انواع تابش ها را ساطع می کند.

اشعه های مادون قرمز که باعث می شود احساس گرما کنیم، پرتوهای مرئی که به ما اجازه می دهند اشکال و رنگ ها را ببینیم، و اشعه های فرابنفش یا UV که برای چشم انسان نامرئی هستند.

اما نور خورشید بر روی پوست چگونه عمل می کند؟ در ساحل، در کوه ها، در باغ وحش یا در شهر، اثرات اشعه ماوراء بنفش یکسان است.

به وضوح قابل مشاهده یا پنهان در پشت ابرها، متوجه خواهید شد که نور خورشید در صورت قرار گرفتن در معرض بیش از حد می تواند خطرناک باشد.

سوختگی پوست یا چشم، آفتاب سوختگی، افزایش خطر ابتلا به برخی سرطان های پوست و غیره. بنابراین ضروری است که از خود به خوبی محافظت کنید و به خوبی خود را بپوشانید.

ما همچنین توجه می کنیم که خورشید تمایل دارد موهای ما را روشن کند. بهترین محافظ کلاه است. و از شر باورهای غلط خلاص شوید: برنزه شدن مصنوعی پوست شما را در برابر اشعه های خورشید آماده نمی کند یا از آن محافظت نمی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *