ما در اینجا قرار نیست دور بوته بکوبی رب گوجه ورامین به نوعی عجیب است. گوجه‌فرنگی بتونه مانند چیزی است که در یک فروشگاه سرگرمی یا راهروی مراقبت از دندان در داروخانه خود پیدا می‌کنید.

چه در یک قوطی کوچک باشد یا یک لوله کوچک درک رب گوجه فرنگی دشوار است. اما درک کنید که باید، زیرا رب گوجه‌فرنگی طعم فوق‌العاده‌ای دارد.

رب گوجه فرنگی چیست؟ پاسخ: رب گوجه فرنگی، گوجه فرنگی غلیظ است. بله، در واقع فقط گوجه‌فرنگی‌هایی هستند که پخته شده‌اند، سپس دانه‌ها و پوست آن‌ها صاف شده و سپس مقداری دیگر پخته شده‌اند تا کاملاً غلیظ و رب مانند شوند.

گوجه‌فرنگی‌ها در حالت خام دارای اسیدیته بسیار روشن و طعم اومامی هستند و وقتی تمام آن آب مزاحم پخته شد، نتیجه با مواد پر می‌شود.

همانطور که در مورد اکثر مواد غلیظ وجود دارد، مقدار کمی می تواند راه طولانی را ایجاد کند، به همین دلیل است که قوطی ها بسیار کوچکتر از قوطی سس یا گوجه فرنگی خرد شده هستند.

برخی از رب گوجه‌فرنگی به عنوان «دو غلیظ» برچسب‌گذاری شده‌اند، که بدیهی است که گوجه‌فرنگی شدیدتر است. چند اونس از این مواد بسیار خوب است.

قطعاً نسخه های چاشنی شده رب گوجه فرنگی را در فروشگاه خواهید دید. چه ریحان، پونه کوهی، سیر، یا هر یک از مشکوک های معمول دیگر که به گوجه فرنگی اضافه می شوند، بهتر است از آن قوطی ها صرف نظر کنید.

با چیزهای ساده بروید و خودتان مواد اضافی را اضافه کنید. طعم تازه‌تر، قوی‌تر و احساس کلی شادی خواهید داشت. خب، حداقل ما این کار را می کنیم.

و وقتی صحبت از یک نام تجاری می شود، همه ما در مورد یک قوطی یا لوله رب گوجه فرنگی موتی هستیم که اتفاقاً دو غلیظ است.

اگر نمی توانید آن را در فروشگاه پیدا کنید و نمی خواهید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید، یک قوطی هانت این کار را به خوبی انجام می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *