صحبت از فضاهای تنگ، مبل کامپکت و پارچه مبلی لمسه برای زندگی معاصر، شهری، آپارتمانی و همچنین برای آپارتمان های مادربزرگ یا اضافات عالی است. بخوانید: این یک صندلی سه نفره است که در یک استودیو جا می شود.

بر اساس این اخلاق طراحی شده است که یک فضای کوچک نیازی به سبک یا راحتی ندارد، فلسفه ای که نباید علم موشک باشد.

با این حال، به نوعی، پیدا کردن مبل برای خانه های جمع و جور که در آن استایل یک فکر بعدی نیست، دشوار بوده است (بدیهی است که تاکنون).

شیک و مینیمال با تودوزی فوق‌العاده نرم، راحتی ارگونومیک و پایه‌های چوبی، مبل جمع و جور در رنگ‌های کرمی مایل به قهوه‌ای مایل به زرد و خاکستری زغالی گرم شسته شده عرضه می‌شود.

اما ما چیزی بیش از ایجاد یک مبلمان همه کاره انجام دادیم هنگامی که اصول کوالا را در طراحی مدولار به کار می بردیم، به طور کلی فرمول مدولار خسته را دوباره تصور کردیم.

مدل مدرن، نرم و لطیف با شبح کلاسیک و مستحکم است، می تواند در چهار ساعت تحویل داده شود، و دارای زیبایی طراحی با کیفیت بدون برچسب قیمت معمولی مدولار است.

سه رنگ برای انتخاب وجود دارد که با همه چیز مطابقت دارند، و زیبایی این سبک این است که حتی با مدولارهای ثابت، ظرفیت صندلی بیشتری خواهید داشت و می توانید از گوشه های تلف شده استفاده کنید.

مبل مدرن در سه رنگ ارائه می شود رنگ تازه منتشر شده ما، Blue Heeler. در سه رنگ کاملاً ساحلی و با صندلی راحتی و عثمانی زیبا، ست مبل ساحلی عملاً از شما التماس می کند که پایین بیایید و آهسته حرکت کنید.

از نظر عملکردی، همه مبل‌های ما – که از 1 تا 4.5 نفر هستند به راحتی وارد هر اتاق نشیمن هر خانه می‌شوند، زیرا برای عبور از پیچ‌های تنگ، درهای کم ارتفاع و راه پله‌های باریک ساخته شده‌اند. هنگامی که وارد شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *