چرم یا پارچه رومبلی مخمل یک محصول طبیعی است که دارای یک پوشش محافظ است که در برابر نشت و کثیف شدن زیاد مقاوم است. از آنجایی که چرم را می توان در صورت نیاز با دستمال خشک پاک کرد یا گردگیری کرد، از نظر تمیز کردن نسبتاً کم نگهداری است.

با این حال، چرم همچنان به محصولات خاصی برای افزایش عمر خود نیاز دارد. اصلی ترین نیاز اضافی برای مبل چرمی استفاده منظم از نرم کننده چرم برای اطمینان از نرم و مرطوب ماندن چرم است.

پارچه معمولاً به تمیز کردن عمیق تری نسبت به چرم نیاز دارد زیرا شما نمی توانید پارچه را به راحتی پاک کنید. در بسیاری از موارد، ریزش ها، لکه ها و آثاری که بلافاصله تمیز نمی شوند، می توانند دائمی شوند.

ما به شدت پیشنهاد می کنیم پارچه را با یک اسپری شیمیایی محافظ مناسب درمان کنید. این کار کمک زیادی به حفظ ظاهر آن، محافظت در برابر نشت‌های معمولی، و در مواقعی که نیاز به تمیز کردن علائم دارید کمک می‌کند.

را ارائه می‌دهیم، یک درمان پارچه محافظ پیشرفته که مایعات و لکه‌ها را دفع می‌کند و تمیز کردن و تازه‌تر نگه داشتن مبلمان را برای مدت طولانی‌تری برای شما آسان می‌کند.

بسیاری از مشتریان هنگام خرید را انتخاب می کنند و در صورت نیاز می توان درخواست مجدد را نیز در خانه شما انجام داد.

مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که همیشه از پارچه یا مراقبت از چرم که برای محصول خاص شما طراحی شده است استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *