چگونه از گلاب درجه یک دوآتشه برای پوست های چرب یا ناهموار پوست استفاده کنیم؟ گلاب را روی صورت و گردن خود بپاشید و به آرامی به مدت 3 تا 4 دقیقه روی پوست خود ماساژ دهید.

سپس، صورت خود را با آب سرد بشویید. خودشه! همچنین می توانید ترکیب لیمو و گلاب را برای سفید شدن پوست امتحان کنید. اما قبل از استفاده از دستور العمل های خانگی، یک آزمایش پچ انجام دهید یا از مشاوره یک متخصص پوست استفاده کنید.

به نظر می رسد، این معجون جادویی پادزهری برای استرس نیز هست. از گلاب برای رهایی از استرس و تنش های موجود در ذهن و بدن خود استفاده کنید.

مقداری از آن را روی گردن، مچ دست، پشت گوش اسپری کنید و اجازه دهید عطر شیرین آن استرس شما را از بین ببرد! لب های شما نیز برای توجه و مراقبت بیشتر فریاد می زنند.

در میان تمام روش‌های سنتی و غیرمعمول برای استفاده از گلاب در روال زیبایی‌تان، این یک راه عالی برای نوازش لب‌هایتان است. گلاب لب های شما را مرطوب کرده و آنها را صورتی و چاق می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری گلاب را روی یک پد پنبه ای بردارید و آن را روی لب های خود بمالید. سپس، یک لایه خوب از بالم لب بزنید. وویلا، تو لبهای صورتی ملایمت را داری!

آیا می دانستید که گلاب برای پوست و چشم مفید است؟ اگر پوست خشک و حساسی دارید، پیدا کردن پاک کننده آرایش مناسب پوست شما می تواند یک کار واقعی باشد.

استفاده از پاک کننده آرایش نامناسب می تواند شما را از بین ببرد و پوست شما را خشک کند. اما خواص قابض طبیعی گلاب به همراه خواص مغذی و آبرسانی آن راهی عالی برای پاکسازی ملایم و موثر آرایش بدون اینکه حتی کمی برای پوست شما خشن باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *