کارتریج جوهرافشان اپسون بای افراد پیر مانند قرص خواب عمل می کند

جدا از رول لوکس و وسایل مختلف آشپزخانه، کارتریج های چاپ جایگزین یکی از آزاردهنده ترین چیزها برای خرید هستند. چرا؟ نه تنها خرید آنها گران است.

بلکه گیج کننده هستند با صدها کارتریج جوهرافشان اپسون در دسترس برای تعداد بی شماری از تولید کنندگان مختلف و انواع چاپگر. برای کمک به شما در حرکت در دنیای اغلب گیج کننده کارتریج های چاپگر، نگاهی به انواع کارتریج های موجود می اندازیم.

توصیه هایی را ارائه می دهیم که بسته به استفاده، نیازها و نوع چاپگر شما بهترین است. بدون سوال، اولین چیزی که باید در مورد آن بدانید.

کارتریج چاپ تفاوت بین جوهر و تونر است. در اینجا نگاهی به هر دو می‌اندازیم تا به شما در درک تفاوت این دو ماده کمک کند. کارتریج های جوهر حاوی مقداری جوهر مایع مشکی یا رنگی منحصراً در چاپگرهای جوهر افشان استفاده می شوند.

چاپگرهای جوهرافشان دارای یک سری جوهر افشان قدرتمند هستند که برای اسپری کردن جوهر مایع روی صفحه مورد نیاز استفاده می شود. جوهر حاوی ترکیب پیچیده ای از رنگدانه ها و رنگ ها است که به حفظ صفحه کمک می کند و رنگ دقیق تری تولید می کند.

در اصل تونر یک پودر خشک و پیچیده حاوی ذرات پلاستیک میکروسکوپی است. تونر در چاپ لیزری استفاده می شود که به موجب آن پودر به صورت الکترونیکی شارژ می شود.

گرم می شود و از طریق یک درام چرخان در داخل دستگاه روی کاغذ اعمال می شود. این فرآیند امکان چاپ سریع و کارآمد را فراهم می کند به ویژه برای کارهای چاپی بزرگ.

بحث جوهر چند ساله در مقابل تونر به عوامل مختلفی از جمله استفاده کلی، بودجه چاپ و الزامات کیفیت بستگی دارد. در اینجا، ما مزایا و معایب کارتریج های تونر و جوهر را از نظر هزینه، کیفیت تصویر و عملکرد پوشش خواهیم داد.