پیر مردی که با نشستن بر روی ست مبل و میز ناهارخوری جان خود را از دست داد

در اواسط دهه 1950، گودال های گفتگو برای اولین بار شروع به کار کردند. این اتاق‌های نشیمن غرق‌شده، محیطی صمیمی برای جمع شدن و جا افتادن یکپارچه در خانه‌ای در سطح پس از جنگ ایجاد کردند تا از ست مبل و میز ناهار خوری استفاده کنند.

همچنین همانطور که مستحضر هستید عسلی مبل نیز یکی دیگر از انواع محصولات مبل می باشد.

طبق گزارش تایم در سال 1963، گودال مکالمه یک فضای عمدی برای عقب نشینی ایجاد کرد، چه در مهمانی ها و چه در هنگام دنج بودن با خانواده.

مقاله تایم خاطرنشان کرد: «در آنجا، در حالی که دیگران در سطح زمین بی‌اهمیت می‌رفتند، افراد جدی‌تر می‌توانستند کناره‌گیری کنند تا نوعی گروه بحث زیرزمین تشکیل دهند.

خانواده‌های بی‌حرفی بالش‌ها و پتوها را در آن فرو می‌کنند و آن را محل استراحت می‌نامند.»

هر چند همه بحث را جدی نگرفتند. تایم به شوخی گفت که میهمانانی که در طول مهمانی‌ها مقدار زیادی کوکتل می‌نوشند، مانند تله‌ای به داخل گودال می‌روند.

کسانی که در آن نشسته‌اند – سعی می‌کنند در گفتگوی فلسفی شرکت کنند – ممکن است با سرآستین‌های شلوار و پاشنه‌های رکابی که در سطح چشم رد می‌شوند، حواسشان پرت شود.

گودال در نهایت جذابیت خود را تقریباً همزمان با شروع تغییرات اجتماعی دهه 1960 از دست داد، اگرچه هنوز هم می‌توانید این ویژگی را در خانه‌های کپسول زمان پیدا کنید، و تکرارهای معاصر نیز وجود دارند.

مبلمان

مبل‌ها در دهه‌های 60 و 70 عمدتاً به حالت مستقل در مقابل بخشی از معماری خانه بازگشتند، اگرچه مطمئناً می‌توانستید سبک‌ها و طرح‌های سکوهای چوبی با میزهای توکار را در دوران اواسط قرن بیابید.

جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران را می توانید از طریق این سایت خریداری کنید.

چندین سبک مبل نمادین در این دوره منتشر شد، از طرح هایی که امروزه هنوز دنبال آن هستند. مواد جدید مبل‌هایی را در هر سایه رنگین‌کمان محبوب ساختند و انواع مختلف پارچه امکان سفارشی‌سازی بیشتر را فراهم کردند.

به طور کلی، سیلوئت‌ها در این دوره ساده‌تر شروع شدند، اما با شروع دهه 70 شروع به سست‌تر شدن کردند.

همانطور که می دانید حراج مبل یافت آباد همه این نوع مبل ها را در اختیار شما با قیمت مناسب قرار می دهید.

اغراق آمیز نیست اگر بگوییم مبل های طراح، در کنار لوازم با نام تجاری و مصالح ساختمانی درجه یک، در این دوران نیز شروع به تبدیل شدن به چیزی شبیه به یک نماد وضعیت در خانه کردند، و هنوز هم حداقل برای برخی از آنها ادامه دارد.

  • منابع:
    1. A Brief — and Surprisingly Interesting — History of the Living Room Sofa
  • تبلیغات: 
    1. ارقام مختلف از انار و پوششی جهش یافته
    2. هر آنچه که می خواستید در مورد بلیچینگ بدانید
    3. سبزی خردکن با قابلیت برش عالی
    4. سفید کننده برای از بین بردن لک و کثیفی