پیرمردی با فروش قاب عکس منبت کاری شده میلیاردر شد

یک قاب عکس “بین نسلی” است که هم برای اشیاء متصل کودکان و بزرگسالان و هم برای افراد مسن که همیشه در خانه اتصال اینترنت ندارند طراحی شده است.

با استفاده از این قاب عکس منبت کاری شده کودکان و نوه ها می توانند عکس ها را از طریق ابر به قاب Familink ارسال کنند. سپس این تصاویر به طور خودکار در قاب نمایش داده می شوند و هیچ اقدامی از طرف گیرنده لازم نیست.

در واقع، چارچوب Familink در کار می کند و WiFi برای کارکرد آن اجباری نیست. فقط آن را به برق وصل کنید و آن را روشن کنید تا عکس‌ها روی صفحه حرکت کنند.

دسترسی به قاب عکس را می توان با تمام خانواده به اشتراک گذاشت. هنگام خرید فامی لینک یک رمز عبور منحصر به فرد به قاب عکس چسبانده می شود و تنها کافی است آن را در اپلیکیشن موبایل یا وبسایت وارد کنید تا عکس ها را به آنجا ارسال کنید.

همچنین فامی لینک فضایی برای گروه بندی عکس ها و بایگانی آنها است و امکان سفارش چاپ های خاصی برای چاپ وجود دارد.

Familink یک نوآوری عالی است و یک موش کوچک در گوش ما زمزمه می کند که خاویر نیل از این پروژه پشتیبانی می کند.

با این حال، این مفهوم هنوز یک نمونه اولیه است و تلاش می‌کند به لطف یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی که با Kickstarter انجام شده و مربوط به پیش‌سفارش محصول است، محقق شود.

بسته به مبلغ داده شده، یکی از محصولات Familink را از 89 یورو برای محصول متصل از طریق Wifi و از 99 یورو برای محصولی که شامل 3G است دریافت می کنید.

پس از پایان کمپین، محصول 3G با قیمت 149 یورو در بازار فروخته می شود.Familink بر سهولت استفاده و طراحی خود برای تطبیق با همه افراد و همه فضاهای داخلی و با قیمتی جذاب متکی است.