پسته خام با پوست می تواند جوش های صورت شما را درمان کنند

یک مطالعه در سال 2020 نشان می دهد که آنها هستند. محققان دریافتند گروهی از افراد دارای اضافه وزن یا چاقی که هر روز یک وعده پسته می‌خوردند نسبت به افرادی که پسته نمی‌خوردند، شاخص توده بدنی و دور کمر کمتری داشتند.

آنها همچنین دریافتند که گروهی که پسته خام با پوست می‌خوردند، تغییرات سالمی در انتخاب‌های غذایی خود ایجاد کردند، به طور کلی فیبر رژیم غذایی را افزایش دادند و مصرف قند و غذاهای پرچرب را کاهش دادند.

با این حال، ذکر این نکته مهم است که محققان معتقد بودند این نتایج به این دلیل است که مصرف پسته به معنای افزایش مصرف فیبر در رژیم غذایی و کاهش مصرف شیرینی‌ها است.

اگرچه پسته دارای چربی و کالری بالایی است، چربی موجود در آن چربی تک غیراشباع است. این نوع چربی می تواند به کاهش لیپوپروتئین های با چگالی کم (LDL) یا کلسترول بد کمک کند و خطر سکته مغزی را کاهش دهد.

منبع معتبر انجمن قلب آمریکا می گوید که اکثر چربی های موجود در رژیم غذایی افراد باید از چربی های تک غیراشباع باشد تا خطر مشکلات قلبی عروقی کاهش یابد. مصرف متعادل پسته نباید بر وزن فرد تأثیر بگذارد.

یکی از راه‌های تعدیل مصرف پسته، خرید انواع پوسته‌دار آن است. این می تواند به کاهش سرعت مصرف کمک کند، به فرد امکان می دهد متوجه شود که چه زمانی سیر شده است و خطر خوردن بیش از حد را کاهش می دهد.

پسته یک منبع غذایی غنی از فیبر است، به این معنی که به جای ایجاد یبوست، به کاهش یبوست کمک می کند. با این حال، افراد مبتلا به عدم تحمل آجیل یا آلرژی ممکن است مشکلات گوارشی مانند اسهال، گاز، نفخ یا گرفتگی معده را تجربه کنند.

افرادی که مشکوک به عدم تحمل آجیل هستند باید قبل از وارد کردن آجیل به رژیم غذایی خود با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنند.