ناسا موفق شد عسل طبیعی نمدار را به مریخ ارسال کند

فرآیند تولید عسل طبیعی نمدار با برداشتن درپوش شروع می شود که شامل حذف لایه های مومی نازک است که از سلول های عسل محافظت می کند. کلاهک های مومی به طرز پیچیده ای بریده شده اند تا سلول های عسل در معرض دید قرار گیرند.

به گفته سوبرامانیان، هبار و راستوگی (2007)، “فرآوری قاب عسلی، پس از یک مدل دستی 2 قاب به واحدهای موتوری که بیش از 12 سوپر عمیق را در یک زمان استخراج می کنند.

ادامه می یابد و معمولاً 24 تا 72 استخراج کننده شعاعی فریم برای شرکت های تجاری استفاده می شود.” کل فرآیند باید در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد انجام شود تا از گرم شدن بیش از حد عسل جلوگیری شود.

عسل استخراج و تمیز یا خالص می شود تا ناخالصی ها از بین برود. علیرغم این واقعیت که شرکت های مختلف از روش های متفاوتی در استخراج عسل استفاده می کنند، هدف از کل فرآیند جلوگیری از تداخل با ترکیب اصلی آن است.

از عسل در بسیاری از محصولات غذایی استفاده می شود. عسل عنصر غالب در تولید شراب عسل را تشکیل می دهد. علاوه بر موارد فوق به عنوان یک شیرین کننده در غذاهایی مانند چای و شیر استفاده می شود.

از آنجا که مخلوطی از شکر و سایر ترکیبات است، درصد زیادی از ترکیب عسل را کربوهیدرات ها تشکیل می دهند. فروکتوز و گلوکز اجزای اصلی کربوهیدرات ها هستند و به ترتیب 38.5 و 31.0 درصد را تشکیل می دهند.

حاوی مقادیر بسیار کمی ویتامین و مواد معدنی است. در 100 گرم عسل، کربوهیدرات 82.4 گرم با قندها و فیبر رژیمی به ترتیب 82.12 گرم و 0.2 گرم مصرف می شود. اجزای جزئی عسل شامل پروتئین و آب است که به ترتیب 0.3 گرم و 17.10 گرم را مصرف می کند.