مصرف عرق نعناع و عرق کاسنی برای براق کردن کاپشن چرم

در همین حال آدامس اختراع شد. نعنا اولین طعم دهنده آدامس نبود – مردم ابتدا پرتقال و شیرین بیان را امتحان کردند – اما طعم عصاره نعناع بیشتر ماندگار شد. جالب است بدانید که از عرق نعناع برای گربه نیز استفاده های فراوانی می شود.

در دهه 1890، Wrigley’s خط کاملی از آدامس‌ها، از جمله Wrigley’s Spearmint را معرفی کرد. در سال 1914 آدامس Doublemint را به ترکیب اضافه کرد.

تقریباً در همان زمان، Pep-O-Mint Lifesavers اختراع شد. Wint-O-Green، Cl-O-ve، Lic-O-Rice، Vi-O-let و Cinn-O-Mon به زودی به خانواده “مینت ها” ملحق شدند و تبلیغات شروع به هدف قرار دادن آمریکایی های سختگیر و نگران نفس خود کردند.

منتول طبیعی موجود در روغن نعناع آن را به بدیهی ترین و محبوب ترین طعم دهنده برای این درمان های بوی بد دهان تبدیل کرده است.

خواص عرق یونجه برای رحم را همه افراد امروزه با خبر هستند و از این محصول به وفور استفاده می کنند.

شاید تصادفی نباشد، از آنجایی که آمریکا در حال توسعه ذائقه نعناع بود، نیویورک و میشیگان به مراکز کشاورزی نعناع تبدیل شدند.

تولیدکنندگان مزارع وسیعی از نعناع و نعناع فلفلی را پرورش دادند که سپس آن‌ها را به صورت عصاره‌ها و روغن‌های نعناع تقطیر کردند.

عرق نعناع

در اوایل دهه 1900، میشیگان 90 درصد طعم دهنده نعناع جهان را تولید می کرد. اما زمانی که محصولات زراعی در دهه 1920 با قارچ سوخته شدند، برخی از تولیدکنندگان عمده از رشد به تلاش برای پرورش گونه های مقاوم در برابر سوختگی روی آوردند و تولید واقعی نعناع به شمال غربی اقیانوس آرام منتقل شد.

توصیه ما به عزیزانی که سردمزاج هستند عرق نعنا می باشد زیرا طبع عرق نعنا بسیار گرم می باشد و برای آنها ضرری ندارد.

واشنگتن و اورگان بیشتر طعم دهنده های نعناع جهان را تا دهه 1990 تولید می کردند و هنوز هم بزرگترین تولید کنندگان در ایالات متحده هستند.

اما امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ خمیردندان، آدامس و نعناع نفس به طعم‌دهنده‌های مصنوعی یا عصاره‌های ارزان‌تر نعناع هند و چین روی آورده‌اند.
امروزه یافتن خمیردندانی در آمریکا که حاوی نوعی طعم نعناع نباشد، دشوار است، اگرچه در برخی از کشورهای دیگر، میخک و رازیانه نیز پیدا خواهید کرد.

و شرکت‌ها هنوز در حال اختراع طعم‌های جدیدی از صمغ نعناع هستند (مانند Wintermint، Smooth Mint، Sweet Mint، و Polar Ice).

شما عزیزان می توانید با مطاله مقاله خوردن عرق کاسنی در ماه آخر بارداری نی نی سایت به علم خود بیافزایید.

اما در سال‌های اخیر، دانشمندان به یکی از قدیمی‌ترین کاربردهای نعناع بازگشته‌اند: به عنوان چیزی برای آرام کردن معده. اگرچه چیزهایی مانند چای نعناع از دیرباز یک داروی عامیانه برای سوء هاضمه بوده است، مطالعات نشان داده اند که روغن نعناع می تواند به طور قابل توجهی به درمان سندرم روده تحریک پذیر کمک کند.

این احتمالاً به لطف منتول است، که اگرچه در واقع باکتری های ایجاد کننده بوی بد دهان را از بین نمی برد، اما با گیرنده های مواد افیونی بدن برای یک اثر بی حس کننده خفیف واکنش نشان می دهد.

  • منابع:
    1. A Brief History of Mint, from Air Freshener to Breath Freshener
  • تبلیغات: 
    1. محصولاتی که می توان از آنها چرم تهیه کرد
    2. نوزادان تازه متولد شده باید گرم نگه داشته شوند
    3. گوجه فرنگی منبع اصلی در رژیم غذایی
    4. نژاد عروسک روسی و محبوبیت آن بین بچه ها