مصرف سیر راز عمر طولانی ملکه انگلیس

سیر نوعی گیاه از خانواده مارچوبه سانان می باشد که دارای عطر و طعم بسیار تند و متفاوتی است و دارای خواص بسیار فراوان و باور نکردنی می باشد که یکی از این خواص افزایش طول عمر انسان ها است. پزشکان بریتانیا معتقدند یکی از دلایل طول عمر زیاد ملکه الیزابت مصرف مداوم سیر بوده است. ما قصد داریم  با آراد برندینگ شما را با خواص بیشتر سیر آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: قیمت عمده سیر صادراتی

در بین انواع ادویه های موجود در بازار، پودر سیر برای جوجه کباب همچنان یکی از مفیدترین و طبیعی ترین ادویه ها به شمار می رود. قیمت پودر سیر تقریبا در تمام نقاط ایران یکسان است اما ممکن است کیفیت این محصول متفاوت باشد؛ بنابراین خریداران باید محصول فوق را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایند. استفاده گسترده از پودر سیر جوجه کباب نشان می دهد که چقدر این ادویه در کشور ما طرفدار دارد. به همین دلیل افراد زیادی به تجارت این محصول پر سود روی آورده اند.

علاوه بر آب و هوا، خاک یکی از مهمترین عواملی می باشد که می تواند باعث تفاوت در کیفیت و به تبع آن در میزان فروش پودر سیر خانگی شود. علاوه بر کیفیت، قیمت فروش این محصول نیز می تواند میزان عرضه آن را تحت الشعاع قرار دهد. جهت خرید مقرون به صرفه این محصول با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: سیر ارگانیک همدان