مردی با خوردن کشک خشک گاوی سرطانش را درمان کرد

کشک خشک گاوی شیر تخمیر شده با بافت پنبه ای نرم و کرمی است که می تواند جوانه های چشایی شما مانند لاسی، رایتا، داهی با پارانتا، چااس، داهی پاپدی، داهی وادا و غیره را جذب کند.

این محصول لبنی نه تنها طعم، بلکه دارای فواید متعددی برای سلامتی است که بر قلب، استخوان‌ها، دندان‌ها، گوارش، ایمنی و سلامت پوست و مو تأثیر می‌گذارد.

کشک یا ماست قرن هاست که مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین به دلیل خاصیت خنک کنندگی آن برای آرام کردن اثرات حرارتی به ویژه در تابستان به عنوان داروی سنتی استفاده می شود.

باکتری لاکتوباسیلوس دلبروکی شیر را تخمیر می کند تا کشک یا ماست درست کند، این باکتری ها قند لاکتوز شیر را به اسید لاکتیک تبدیل می کنند که مسئول طعم ترش و بافت منحصر به فرد آن است.

کشک مواد مغذی شیر را برای مدت طولانی تری حفظ می کند، دو نوع پرچرب و بدون چربی است که به ترتیب از طریق شیر کامل و بدون چربی به دست می آید.

کشک داهی یکی از محبوب ترین محصولات لبنی در هر خانه هندی است، این ماژیک سفید به دلیل طعم فوق العاده و فواید سلامتی، یک غذای محبوب است.

کشک همچنین حاوی پروبیوتیک ها یا باکتری های زنده مانند لاکتوباسیلوس و بیفیدوباکتری است.

این باکتری ها سیستم گوارشی را تقویت کرده و شرایطی مانند نفخ، سندرم روده تحریک پذیر، اسهال خونی، یبوست، اختلالات گوارشی و اسهال را کاهش می دهند.

همچنین عوارض جانبی آنتی بیوتیک ها بر سیستم گوارشی را کاهش می دهد و بسیار مفید می باشد.

در انتخاب کشک مناسب همیشه به برچسب ها توجه کنید. حرارت دادن در ماست پاستوریزه باکتری های سالم یا پروبیوتیک های موجود در کشک را از بین می برد، بنابراین همیشه از کشک که با کشت های زنده فعال مشخص شده است استفاده کنید.