لباس ورزشی که می توان تا سالها از آن استفاده کرد

در اواخر قرن بیستم، بیشتر لباس‌هایی که می‌پوشیدند، لباس‌های ورزشی محسوب می‌شد. اما تغییر مد به دلیل تأثیر لباس‌های غیررسمی‌تر تا این لحظه جدید نبود.

در واقع، این طبیعت مد است که آنچه را که قبلاً به طرز فجیعی گاه به گاه تلقی می شد، در نظر بگیرد و آن را به آخرین روند تبدیل کند.

به عنوان مثال، کت و شلوار تجاری مردان امروزی به‌عنوان کت گونی شکل گرفت، غیررسمی‌ترین مدل کت که برای استراحت در محیط‌های صمیمی طراحی شده بود و هرگز به معنای لباس رسمی نبود.

به شیوه‌ای معمولی در سیستم مد، مانکن لباس ایده لباس‌هایی که برای فعالیت‌های ورزشی ساخته می‌شوند، به مدی تبدیل شده‌اند که معمولی است اما به اندازه‌ای شیک است که مردم بتوانند آن را هم در باشگاه و هم برای دویدن بپوشند.

همانطور که جامعه رشد کرد تا لباس های ورزشی را به عنوان یک هنجار بپذیرد، اصطلاح جدیدی برای متمایز ساختن این نسل جدید مد چند منظوره از مدل قبلی خود مورد نیاز بود.

لباس

اینجاست که ورزش وارد می‌شود. لباس ورزشی زنانه دیجی کالا یک شماره از Vogue در سال 1989 در مورد استفاده پربار از مد تناسب اندام به عنوان لباس‌های غیررسمی صحبت می‌کند، زمانی که ادعا می‌کند که نتیجه طراحی و برندهای ورزشی که «لباس‌های اکشن در آغوش بدن» طراحی می‌کنند، «یک دسته کاملاً جدید از لباس‌های ورزشی» است که نه فقط برای ورزش کردن.

در سال 1994، همین عنوان اعلام کرد: گوشواره طلا سفید «انقلاب تناسب اندام نه تنها لباس های ورزشی با ظاهری بهتر و با عملکرد بالاتر ایجاد کرد، بلکه وسایل ورزشی را از سالن بدنسازی، مسیرهای پیاده روی، به خیابان و اخیراً روی باند فرود آمد.

آنچه واقعا ورزش امروز را از تاریخچه آن متمایز می کند، فناوری است. مبل راحتی ایتالیایی ورزش ورزشی که امروزه می شناسیم به دلیل علم نساجی پیشرفته که امکان ظهور پارچه های با کارایی بهبود یافته را فراهم می کند، توسعه یافته است.

  • منابع:
    1. FASHION HISTORY LESSON: THE ORIGINS, AND EXPLOSIVE GROWTH, OF ATHLEISURE
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از لباس زیر بسیار اهمیت دارد!
    2. تقویت سیستم ایمنی با مصرف میوه خشک
    3. استفاده از دستگیره کابینت در تمامی زمینه ها
    4. مصرف میوه خشک و خواص آن برای بدن