فروش مبلمان اداری جوان در آمریکا ممنوع شد

مطمئناً مبلمان اداری جوان یکی از وسایل مورد علاقه ماست. و این جای تعجب نیست، زیرا بیشتر وقت خانه ما صرف نشستن یا دراز کشیدن راحت روی یک مبل راحتی می شود.

با دوستان، همسران، ساکنین یا خانواده یا حتی با حیوانات خانگی ما، مبل بسیار بیشتر از یک تکه مبلمان است، زیرا به ما امکان می دهد از انواع تجربیات، داستان ها، رازها و لحظات فوق العاده لذت ببریم.

تاریخچه مبل را می دانید؟ این واقعاً یک قطعه مبلمان است که فقط در 100 سال گذشته اهمیت زیادی پیدا کرده است. طبق افسانه، ما تمام این “آرامش کاناپه” را مدیون سلاطین باستانی کشورهای عربی هستیم که اولین کسانی بودند.

که از این نوع مبلمان به عنوان تاج و تخت استفاده کردند. اما برخلاف صندلی‌های معمولی روز، کوسن‌ها و پارچه‌هایی به آن‌ها اضافه شد تا راحت‌تر شوند.

همچنین نظریه ای وجود دارد مبنی بر اینکه مصریان باستان از چیزی شبیه به مبل امروزی ما استفاده می کردند، اما برای استراحت و آرامش به اندازه مواردی که بعداً توسط اعراب استفاده شد، راحت و مؤثر نبود.

با این حال، در دوران مدرن تر، چنین بود. رومی ها که کاربردهای جدیدی برای مبل معرفی کردند. در روم باستان مبل را به عنوان تریکلینیوم می‌شناختند و آن را در اتاق‌های غذاخوری ویلاهای رومی قرار می‌دادند.

از آن به عنوان مکانی استفاده می‌شد که فقط اشراف می‌توانستند برای صرف غذا، صحبت یا پذیرایی از مهمانان خود دراز بکشند. در آن زمان نه زنان، نه کودکان و نه بردگان نمی توانستند از این امتیازات برخوردار شوند. خوشبختانه امروز همه اینها تغییر کرده است!

اما برای قرن ها، مبل یک محصول لوکس بود که فقط توسط افراد ثروتمند و خوش شانس استفاده می شد. با انقلاب صنعتی، این قطعه مبلمان به طور گسترده ای رواج یافت و به بخشی از خانه های طبقات متوسط تازه در حال توسعه در غرب تبدیل شد.