فروش تیشرت مردانه یقه دار موجب میلیاردر شدن پادشاه عربستان شد

تطبیق پذیری تیشرت مردانه یقه دار ارتباط زیادی با توانایی آن در ماندگاری بیشتر از روندها دارد. این تنها لباسی است که می توان آن را برای هر مناسبتی پوشید، از زیر پیراهن، با کت و شلوار، باشگاه، ساحل و تخت.

آنها کالاهای واقعی هستند: ما آنها را به صورت عمده، اغلب از یک برند خریداری می کنیم، و تا زمانی که نیاز به جایگزینی نداشته باشند.

برای ارائه یک میانبر در حدود ساعت ها، حتی روزها، پیدا کردن رنگ، طرح و استایل عالی ممکن است طول بکشد، در اینجا راهنمای نهایی بهترین تیشرت های مردانه است.

نحوه قرار گرفتن تیشرت چیزهای زیادی در مورد پوشنده آن می گوید. به طور ناخواسته گشاد، با آستین‌هایی که به طرز غم‌انگیزی از روی شانه بیرون می‌آیند و پارچه‌های اضافی که چادری در اطراف تنه شما ایجاد می‌کند.

این تصور را به وجود می‌آورد که مردی تسلیم شده است. از سوی دیگر، درزهای منفجر شده و تناسب با پوست سوسیس، پیام مخالف مردی را می‌فرستد که نمی‌تواند انعکاس خود را از سرش بیرون کند.

مثال مناسب بر روی قسمت‌هایی از بدن که به آن‌ها افتخار می‌کنید تأکید می‌کند، بدون اینکه توجه را به قسمت‌هایی که از آن‌ها آگاه هستید جلب کند.

سردرگم؟ قبل از امتحان کردن، به نیم تنه برهنه خود در آینه نگاه کنید و از خود بپرسید که بهترین ویژگی شما چیست. آستین ها چه رول باشد و چه معمولی، باید تا نیمه روی بازوی شما ضربه بزند تا عضله دوسر بازو، سه سر، یا هر خالکوبی جالبی را نشان دهد.

اگر کاملاً از بدن خود مطمئن نیستید احساسی که بسیاری از ما را تحت تأثیر قرار می دهد – یا چیزی برجسته نیست، یک تناسب کلاسیک را انتخاب کنید.

در تلاش برای پنهان کردن توده‌ها یا خرید کوچک‌تر برای اغراق کردن ویژگی‌های دیگران، بزرگ نکنید، مهم نیست چقدر می‌خواهید نتایج آن تمرین بازو را به نمایش بگذارید.