صندل لاانگشتی سالامون موجب شکسته شدن سد در آفریقا شد

اینکه آیا صندل لاانگشتی سالامون برای عضلات و مفاصل شما مفید است یا خیر، سوالی است که کریستف چمز از کلینیک و کارگاه PODO بسیار پرسیده می شود.

کریستف با چک لیست از مزایای پوشیدن کفش های حمایتی به جای دمپایی در خانه، به خصوص برای مدت طولانی صحبت می کند.
هرچه کفش‌هایتان حمایت بیشتری از شما داشته باشند.

نامتعادل و بی‌ثباتی کمتری خواهید داشت و در نتیجه احتمال لغزش، زمین خوردن یا زمین خوردن کمتر می‌شود. و این برای هر گروه سنی صدق می کند.

بنابراین، یک جفت کفش راحت برای پوشیدن در داخل خانه انتخاب کنید که پشتیبانی می کند و سپس از آنها مانند یک جفت دمپایی راحت استفاده کنید.

دمپایی را کمی شبیه شکلات در نظر بگیرید. آره واقعا. دوست داشتنی است اما اگر هر روز آن را داشته باشید برای شما خوب نیست. همین امر در مورد پوشیدن دمپایی نیز صدق می کند فقط یک درمان گاه به گاه.

با هر قدمی که با کفش‌های لیز برمی‌دارید، انگشتان پا مجبور می‌شوند دمپایی را بگیرند تا از روی زمین بلند شوند و تا قدم بعدی حمل کنند. این به این دلیل است که پاشنه شما توسط کفش گرفته نمی شود. این بر روی عضلات و مفاصل پا تأثیر می گذارد.

هنگامی که پاشنه در داخل کفش محکم می شود، به بلند کردن کل کفش و حمل آن به جلو حتی زمانی که پای خود را خم می کنید کمک می کند. این به نوبه خود از پا و بقیه بدن در هنگام راه رفتن حمایت می کند.

مچ پاها چالش برانگیزترین و چالش برانگیزترین مفاصل بدن شما هستند زیرا دو پای کوچک افقی را با بدنی بلند و عمودی به هم متصل می کنند.

نادیده گرفتن ثبات مچ پا مانند نادیده گرفتن اولین تاثیری است که هنگام ورود به اتاق می گذارید. هر دو فرصت دومی برای شما باقی نمی گذارند و ممکن است همه چیز به اشتباه پیش برود.