سیر تا پیاز خواص سیر را بدانید

سیر به دلیل خواص فراوانی که دارد در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیار زیادی دارد. در کشور عزیزمان و به خصوص شمال ایران مصرف سیر به صورت تازه بسیار زیاد می باشد. اگر می خواهید سیر تا پیاز خواص سیر را بدانید آراد برندینگ را همراهی کنید.

سیر، این محصول پر خاصیت تمام مواد مغذی که برای بدن ضروری می باشد را داراست. با مصرف تنها چند حبه سیر خام مقادیر بسیار بالایی از پروتئین و کربوهیدرات به بدن وارد می شود. این محصول فوق العاده در سراسر ایران پرورش و تولید می شود. تولید کنندگان سیر اغلب از سود و فروش بالایی برخوردار هستند. برای خرید و فروش سیر خام می توانید به مراکز معتبر پخش این محصول مراجعه کرده و باکیفیت ترین نوع محصول را با قیمت های مناسب خریداری کنید.

توجه داشته باشید برای خرید سیر خام و یا تازه به صورت کیلویی لازم است چند نکته را رعایت فرمایید. سیرها باید تازه و درشت باشند، هرچه سیر تازه تر باشد ماندگاری بهتری در خانه دارد. پوست سیر باید خشک و کاغذی باشد و به راحتی از حبه های سیر جدا شود. سیر برای نگهداری نیازی به قرار گرفتن در یخچال ندارد، می توان آن را در دمای معمولی اتاق قرار داد. برای ماندگاری بهتر آن را آویز کنید هر چه آب موجود در آن از بین رود یا به عبارتی سطح سیر خشک تر شود کمتر در معرض خرابی قرار می گیرد.