سرکه سیب در اصفهان را می توان برای ساخت بنزین استفاده کرد

کارشناسان مقادیر ایمن یا توصیه شده سرکه سیب در اصفهان را برای مصارف مختلف سلامتی آن تعیین نکرده اند. افراد باید قبل از استفاده از سرکه سیب برای درمان یک بیماری پزشکی یا زمانی که از آن در مقادیر زیاد استفاده می کنند.

ایمن ترین راه برای مصرف سرکه سیب، استفاده از آن به مقدار کم در غذا و سس است. در صورت مصرف مستقیم، رقیق کردن سرکه سیب با آب ممکن است برای دندان ها و گلو ایمن تر و ملایم تر باشد.

سعی کنید 1 قاشق چایخوری سرکه را با حداقل 8 اونس یا یک لیوان آب مخلوط کنید. آن را بیش از دو بار در روز مصرف نکنید. افرادی که طعم آن را ناخوشایند می دانند ممکن است بخواهند آن را بیشتر رقیق کنند.

گزارش های موردی نشان می دهد که سرکه سیب ممکن است تعدادی از خواص بالقوه سلامتی داشته باشد، مطالعات گسترده تری برای تایید این فواید مورد نیاز است.

افراد نباید از سرکه سیب به عنوان جایگزین درمان های پزشکی که پزشک توصیه می کند استفاده کنند. آنها همیشه باید قبل از استفاده از سرکه برای درمان هر بیماری با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنند.

سرکه سیب زمانی بی خطر است که فرد از آن در مقادیر کم به عنوان طعم دهنده یا چاشنی غذا استفاده کند. با این حال، سرکه سیب اسیدی است.

استفاده از سرکه رقیق نشده می تواند به دندان ها آسیب برساند، گلو و چشم ها را تحریک کند و باعث سوختگی روی پوست شود.

یک مطالعه در سال 2009 در ژاپن نشان داد که مصرف سرکه منجر به کاهش وزن در حیوانات می شود. با این حال، مشخص نیست که آیا ACV در انسان نیز به همین شکل عمل می کند یا خیر.