زنی با لباس حاملگی مجلسی به مراسم ختم همسرش رفت

در حالی که برآمدگی شما ممکن است در ابتدا کمی شبیه یک کودک غذا باشد، احتمالاً در پایان بارداری به حمایت جدی نیاز دارد.

شلوارهای ساق ساپورت شکم پرفروش و لباس حاملگی مجلسی این کار را به لطف پارچه فشرده و کمربند حمایتی مخصوص ساخته شده انجام می دهند. شاید هرگز نخواهید اینها را بردارید.

برای کسانی که مشترک «من یک مادر معمولی نیستم. من یک مادر باحال هستم»، شلوار جین جو مورد علاقه است. آن‌ها نه تنها گزینه‌هایی دارند که خارج از شلوار جین تنگ است.

بلکه بالا آمدن در جای مناسبی روی دست‌انداز شماست، جایی که نه خیلی کم است و نه خیلی بالا. اگر شلوار جین را دوست دارید که شبیه ساق است.

این شلوار جین لاغر Madewell برای شما مناسب است. (در واقع، Madewell به طور کلی ممکن است برای شما مناسب باشد.) پارچه روی شکم را می توان برای راحتی زیر آن تا کرد، و بر خلاف بسیاری از گزینه های بارداری، این شلوار جین برای شما هم جذاب است.

گپ دارای شلوار جین بارداری شیک و شیک است، از جمله این استایل دوست دختر کاملاً شلخته و آرام – با قیمت کمتر از 80 دلار و حتی کمتر در هنگام فروش آنها در حال حاضر در این معامله جمعه سیاه بسیار تخفیف دارند.

Gap همچنین یکی از معدود خرده‌فروش‌هایی است که قیمت پایین‌تری دارد که به جای پنل کامل یا کم، سبک پنل داخلی را ارائه می‌دهد و اینها بیشتر شبیه شلوار جین واقعی هستند. همچنین می توانید یک پیراهن یا ژاکت را در قسمت جلویی قرار دهید.

من از هفته چهارم بارداریم تا پایان تلخ این قیچی های بی سیم را می پوشیدم. نه تنها لباس‌های زیر و سوتین‌های لایولی زیبا هستند، بلکه به طرز شگفت‌انگیزی حمایت‌کننده و قابل تنفس هستند.

به علاوه، این برند گزینه‌های بسته‌ای را ارائه می‌دهد تا بتوانید کمی صرفه‌جویی کنید. این برالته‌ها مانند سوتین‌های شیردهی با گیره‌های کشویی هستند.