زنی با قیر در بورس فراورده های نفتی همسرش را به قتل رساند

قیر یک ماده چند منظوره است که در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مواد آغشته به این ماده به عمل آب، بخار و رطوبت کاملاً غیر حساس هستند. این خاصیت در بین ویژگی های قیر محبوب ترین است.

قیر در بورس فراورده های نفتی طبیعی هنوز هم از دوران نوسنگی برای بشر شناخته شده است… در کاوش ها بیش از یک بار نیزه هایی پیدا شده است که نوک آن ها به کمک این ماده به پایه چسبانده شده است.

اندکی بعد سازهای دیگر را نیز به هم بستند. ظروف قیری مقدم بر ظروف سفالی بود. در دوران متمدن تر در بین النهرین از قیر به عنوان چسب در موزاییک استفاده می شد.

آرولوژی معتقد است که در همان زمان از این ماده برای ضد آب استفاده می شود … بین النهرین آن را به کشورهای دیگر صادر می کند.

امروزه قیر طبیعی و مصنوعی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بخشی از آسفالت بوده و در ساخت تمام راه های موجود مورد استفاده قرار می گیرد. از ترکیبات مختلف برای هر کار ضد آب استفاده می شود.

هنگام ساخت پایه ها، نصب دیوارها، سقف. اصلاحات مواد سخت در صنایع برق و ریخته گری استفاده می شود. قیر از سنگ های قیری استخراج می شود.

قیر یا قیر کوهی مخلوطی از هیدروکربن ها و مشتقات آنها – نیتروژن دار، گوگردی، حاوی فلز. این یک ماده رزینی جامد یا بسیار چسبناک است. به طور کامل در آب نامحلول، اما تا حدی محلول در بنزن، کلروفرم و برخی از حلال های دیگر.

این ترکیب متنوع از کربوهیدرات ها طیف گسترده ای از خواص فیزیکی و شیمیایی مخلوط را ارائه می دهد … جالب ترین آنها از نظر کاربر موارد زیر است.