خرما رطب مضافتی بم موجب ریزش ساختمان پلاسکو شد

خرما را به هر شکلی که بخواهید مصرف کنید. می توانید مستقیماً آنها را بجوید، مخلوط کنید یا به عنوان شیرین کننده طبیعی خود اضافه کنید. می توانید این دو دستور پخت خرما خوشمزه و محبوب را امتحان کنید.

مصرف خرما رطب مضافتی بم و گنجاندن آن در رژیم غذایی گامی رو به جلو برای یک سبک زندگی سالم است. خرما میوه ای بسیار مغذی است و در مقایسه با هر میوه دیگری حاوی بالاترین میزان آنتی اکسیدان است.

محتوای بالای ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدانی آنها باعث می شود با بیماری های مختلف مبارزه کنند. فیبر خرما برای مشکلات یبوست و تنظیم سطح قند خون مفید است.

مصرف متوسط خرما می تواند برخی از مواد مغذی ضروری مانند پتاسیم، آهن، منگنز و منیزیم را برای بدن تامین کند. می توانید آنها را به دو شکل تازه یا خشک مصرف کنید.

شکر سفید مصنوعی خود را با یک شیرین کننده طبیعی جایگزین کنید و از بیماری های مختلف مانند دیابت خلاص شوید. امروز خود یک قدم به سوی سلامتی بهتر بردارید!

خرما همچنین منبع فولات است که به کاهش احتمال نقص مادرزادی کمک می کند. آنها همچنین آهن و ویتامین K را تامین می‌کنند و در نتیجه به رشد استخوان‌های قوی و بهبود عملکرد عضلات و اعصاب به کودک در حال رشد کمک می‌کنند.

علاوه بر این، کارآزمایی‌های تصادفی‌سازی شده نشان داده‌اند که خوردن خرما در اواخر بارداری ممکن است بلوغ دهانه رحم را افزایش دهد، نیاز به القای زایمان پزشکی یا افزایش آن را کاهش دهد.

الف. طیف وسیعی از انواع خرما را می توان بسته به بلوغ آنها در درخت در سه گروه طبقه بندی کرد. آنها می توانند تازه – نرم، نیمه خشک و خشک باشند.

همه مزه و فواید سلامتی منحصر به فرد خود را دارند. از این رو می توانید برای مزایای بیشتر، تاریخ بازگشت به خانه را تغییر دهید. چند گونه محبوب عبارتند از مدجول، آجوا، کیمیا، دیری، برهی، دگلت نور، حلاوی، خضراوی، ثوری و زاهدی.