استفاده از آب معدنی اهواز برای رام کردن حیوانات وحشی

از آنجایی که نوشیدن آب معدنی اهواز به جلوگیری از گرفتگی عضلات کمک می کند و مفاصل شما را روان نگه می دارد، می توانید طولانی تر و سخت تر ورزش کنید. فقط یک راه دیگر هیدراته ماندن با آب به کاهش وزن کمک می کند.

این تنها کسی نیست که در مورد این موضوع نیز تحقیق کرده است، آقای استیون آیچیسون مقاله “چگونه در ده روز 10 پوند کاهش دهیم” نوشت. او در انتهای مقاله خود می گوید.

«شما همچنین متوجه تفاوت در تون عضلانی می شوید. شما می توانید تمام وزنه های مورد نیاز خود را بلند کنید، اما اگر ماهیچه های شما هیدراته نباشند، تفاوت زیادی در ظاهر خود مشاهده نخواهید کرد.

در واقع، آنها نتیجه رژیم غذایی نامناسب، استرس و آلودگی هستند. با این حال، بهترین راه برای مبارزه با این مشکل و سم زدایی بدن، آنتی اکسیدان ها است. علاوه بر این، سلامت شما را بهبود می بخشد، با روند پیری مبارزه می کند و انرژی شما را افزایش می دهد

این پروفیل راه اندازی کارخانه تولید آب معدنی با ظرفیت 14.4 میلیون لیتر در سال را در نظر گرفته است. تقاضای فعلی برای محصول پیشنهادی 32 میلیون لیتر در سال برآورد شده است.

انتظار می رود تقاضا تا سال 2010 به 108 میلیون لیتر برسد. این کارخانه برای 54 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد. کل نیاز سرمایه گذاری 16.4 میلیون بیر برآورد شده است که 1.8 میلیون بیر برای کارخانه و ماشین آلات مورد نیاز است.

این پروژه از نظر مالی با نرخ بازده داخلی (IRR) 13.46٪ و ارزش فعلی خالص (NPV) 6.1 میلیون Birr، با تخفیف 8.5٪ قابل اجرا است. II. توضیحات محصول و کاربرد

تعریف ساده آب این است که مایعی است که از ابر به صورت باران فرود می‌آید، نهرها، دریاچه‌ها و دریاها را تشکیل می‌دهد و به صورت چشمه‌ها از زمین خارج می‌شود.

جزء اصلی همه مواد زنده است و وقتی خالص از یک اکسید هیدروژن H2O یا (H2O)x به نسبت 2 اتم هیدروژن به یک اتم اکسیژن و مایعی بی بو، بی مزه و بسیار کم تراکم پذیر است.