از کلاسور کوچک می توان برای نگهداری پول استفاده کرد

به عنوان یک معلم فراگیر، با معلمان زیادی کار کرده ام. این تجربه به من کمک کرد بسیاری از نکات سازمانی را از معلمان تیمم یاد بگیرم. من اغلب احساس می‌کنم اسفنجی ایده‌ها را جذب می‌کند و آنها را امتحان می‌کند.

ایجاد کلاسور کوچک دانشجویی ترکیبی از برخی از این ایده ها است. ارائه یک واحد کل به دانش‌آموزان به‌جای توزیع صفحات تک، مقدار زیادی از زمان کلاس را ذخیره می‌کند.

با گذشت زمان، شروع کردم به استفاده از یک ایده از یک معلم، ایده دیگر برای معلم متفاوت، ایده‌ها را با هم ترکیب کردم، سپس روش‌ها را تغییر دادم تا آنها بهتر عمل کنند.

در گذشته، من با معلمانی کار کرده‌ام که واحدها را با شانه‌های پلاستیکی می‌بندند یا واحدها را در 3 پوشه شاخک‌دار قرار می‌دهند. هر دوی اینها گران می شوند زیرا معلمان اغلب باید شانه ها یا پوشه های پلاستیکی را از جیب خود خریداری کنند.

یک راه حل عالی برای دانش آموزان این است که کلاسورهای سه حلقه ای داشته باشند که می توانند برای واحدهای مختلف در تمام طول سال استفاده شوند.

در طول تابستان، به محض تعیین نقش های کلاس، معلمان مدرسه ما برای هر دانش آموز نامه هایی به خانه می فرستند. نامه ها شامل موارد زیر است.

لیستی از اقلامی که باید برای کلاس بخرید مانند دستمال کاغذی، ضدعفونی کننده دست و غیره. این نامه به والدین می‌گوید که به جای هر دانش‌آموزی که کلاسور و دفترچه‌های مخصوص خود را بخرد، معلمان مجموعه کلاس‌ها را خریداری خواهند کرد.

معلمان لیست قیمت اقلامی را که برای هر دانش آموز خریداری می شود ارائه می دهند. از والدین خواسته می شود که در ابتدای مدرسه پولی برای مواد تهیه کنند. از آنجایی که مدرسه ما چندین سال است که از این رویه پیروی می کند.

کلاسورهایی که با پلاستیک شفاف پوشانده شده اند بهترین عملکرد را دارند. به این دلیل است: نام دانش‌آموزان با فونت بزرگ تایپ می‌شود، روی کاغذ چاپ می‌شود، به صورت نوار بریده می‌شود و در قسمت بیرونی کلاسور قرار می‌گیرد.