از شکلات قیفی سوربون می توان برق تولید کرد

شکلات یک محصول غذایی است که از غلاف های کاکائو برشته شده و آسیاب شده مخلوط با چربی (مانند کره کاکائو) و پودر قند برای تولید یک شیرینی جامد تهیه می شود.

انواع مختلفی از شکلات قیفی سوربون وجود دارد که عمدتاً بر اساس نسبت کاکائو و محتوای چربی استفاده شده در یک فرمول خاص طبقه بندی می شوند.

در کشورهای تولید کننده شکلات و به میزان کمتری در سایر کشورها فروخته می شود. اغلب به عنوان سالم بودن تبلیغ می شود. شکلات خام حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و ویتامین های ضروری است. این شامل پروتئین، آهن و فیبر است.

شکلات تلخ را می توان همانطور که هست مصرف کرد یا در آشپزی استفاده کرد، که برای آن میله های پخت ضخیم تر، معمولا با درصد کاکائو بالا از 70٪ تا 100٪ به فروش می رسد. بسیاری از برندها درصد کاکائو را روی بسته بندی خود نشان می دهند.

شکلات شیری شکلات جامدی است که با شیر اضافه شده به شکل شیر خشک، شیر مایع یا شیر تغلیظ شده تهیه می شود. اولین تغییر شناخته شده توسط جردن و تیمائوس در سال 1839 با شیر الاغ ایجاد شد.

در سال 1875 یک شیرینی‌پز سوئیسی، دانیل پیتر، یک شکلات شیری جامد با استفاده از شیر تغلیظ شده تولید کرد که توسط هنری نستله، همسایه پیتر در Vevey اختراع شده بود.

Cadbury برند پیشرو شکلات شیری در بریتانیا است. شرکت هرشی بزرگترین تولید کننده در ایالات متحده است. فرآیند واقعی هرشی یک راز تجاری است.

اما کارشناسان حدس می‌زنند که شیر تا حدی لیپولیز می‌شود و اسید بوتیریک تولید می‌کند و سپس شیر پاستوریزه می‌شود و آن را برای استفاده تثبیت می‌کند.